1403-04-27 12:19
398
0
90722
فرمانده سپاه گرگان خبر داد:

حرکت نمادین کاروان اسرای کربلا در گرگان

فرمانده سپاه گرگان از نمایش نمادین اسرای کربلا در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم از مدرسه شیخ فضل‌الله نوری آغاز و تا خیابان بهشتی شهرستان گرگان ادامه دارد.

محمود علیخانی پیش از ظهر امروز با گرامیداشت ایام محرم در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: حرکت غافله اسرای کربلا به صورت نمادین فردا پنج‌شنبه ۲۸ تیر ماه از ساعت ۱۸ در جوار مدرسه شیخ فضل‌الله نوری آغاز و به سمت خیابان شهید بهشتی گرگان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این حرکت نمادین به همت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی سپاه گرگان و هیئت مهدویون این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: حرکت نمادین اسرای کربلا همراه با مراسم عزاداری، دسته‌روی و سینه زنی برگزار می‌شود.

*۱۲ هزار پرس غذای گرم توزیع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از پخت ۷۲ دیگ غذای گرم بین نیازمندان گرگانی خبر داد و ابراز کرد: به نیت گرامیداشت شهدای کربلا تعداد ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و محرومان گرگانی توزیع می‌شود.

علیخانی از مردم دارالمومنین گرگان دعوت کرد تا در مراسم سوم سالروز شهادت سید و سالار شهیدان شرکت کنند و خاطرنشان کرد: در این ماه پر از حزن و اندوه عاشقان و دلدادگان ائمه اطهار گرد هم می‌آیند و با برگزاری مراسم سوگواری ارادت خودشان را نشان می‌دهند.

وی بیان کرد: در این روزهایی که اقصی نقاط کشور با پرچم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نقش بسته است مردم دیندار و ولایتمدار شهر گرگان با برگزاری حرکت نمادین صحنه‌هایی از کاروان اسرا از شام به سمت کربلا را به تصویر می‌کشند.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.